paar fulcrum wind 42 2way fit wielen 12x100 12x142 mm centerlock
€ 1415,00
Helaas is er geen korte omschrijving van paar fulcrum wind 42 2way fit wielen 12x100 12x142 mm centerlock beschikbaar. Scroll naar beneden voor meer informatie over paar fulcrum wind 42 2way fit wielen 12x100 12x142 mm centerlock van het merk Fulcrum. ... Lees meer
Productomschrijving
de wind 42 wielen zijn ontworpen met de optimale balans tussen prestaties en comfort in gedachten om een veelzijdig product met soepele rijeigenschappen te creeren de nieuwe wind wielen zijn niet alleen geschikt voor gebruik op de weg maar ook voor licht off road gebruik astm 2 categorie zodat je ook buiten de drukke wegen met veel plezier kunt trappen dit project is een antwoord op de groeiende vraag naar verschillende soorten racefietsen de wind 42 s erven een aantal fulcrum technologieen van de speed serie de topklasse wegwielen in termen van prestaties om een superieur rijgevoel te garanderen ten opzichte van dat van de vorige generatie de handling is tot 22 verbeterd en het reactievermogen tot 10 op dit veelzijdige comfortabele product voor de moderne fietser een van de meest opmerkelijke aspecten is de hoogte van de velgen die is toegenomen tot 42 mm met een velgbed van 23 mm terwijl de volledig nieuwe graphics de nieuwe stijlcanons van form function fulcrum volgen met een ontwerp dat zowel verfijnd als geraffineerd is en alle technische informatie van het product integreert dankzij de nieuwe iconografievoordelen van het product 2 way fit profiel voor tubeless en klassieke banden de tubeless technologie eerst toegepast op auto s en daarna op motoren krijgt steeds meer voet aan de grond in de wielersport na het begin in off road fietsen is de tijd aangebroken voor de weg we hebben de 2 way fit technologie ontwikkeld die er ook voor zorgt dat onze tubeless velgen perfect compatibel zijn met traditionele banden en binnenbanden 2 way fit velgen zijn dus veelzijdig en kunnen elke situatie aan dankzij de speciale bewerking van het ventielgebied kan de binnenband zeer nauwkeurig worden gemonteerd waardoor de stabiliteit in de band wordt gegarandeerd het monteren van het ventiel voor tubeless banden is ook probleemloos zonder luchtverlies door onduidelijke positionering wat is two to one een eenvoudig en effectief systeem ontstaan uit het talent van de fulcrum technici en de nauwgezette observatie van de resultaten van de tests die dagelijks op de wielen worden uitgevoerd dankzij deze tests hebben we in feite kunnen begrijpen dat de krachten die op de zijkanten van het wiel en dus op de spaken werken extreem van elkaar verschillen maar de verschillen zijn niet alleen duidelijk en significant tussen het voor en achterwiel in feite blijft het voorwiel stabiel zelfs bij het remmen van de schijf aan de linkerkant terwijl het achterwiel naast ruimte maken voor de cassette moet compenseren voor de trekkracht aan de kant van de ketting voor onze producten is traceerbaarheid het sleutelwoord als je een klein label vindt dat op fulcrum onderdelen is aangebracht verwijder het dan niet het is uitdrukkelijk aangebracht om te garanderen dat als een productiebatch defect blijkt te zijn uw onderdeel of wiel kan worden getraceerd dit alles omdat fulcrum trouw aan zijn missie absolute perfectie eist voor zijn producten en veiligheid voor zijn klanten anti rotation system dit nieuwe systeem verhoogt de prestaties van de spaken tot een voorheen ongekend niveau de ingenieurs van fulcrum zijn vanaf nul begonnen met het ontwerpen van de interface tussen spaak en naaf om een koppelingssysteem te creeren dat de spaken altijd in dezelfde positie kan houden op deze manier draaien de spaken van fulcrum wielen niet waardoor er geen spanning verloren gaat tijdens het gebruik en de zo gewilde aerodynamische penetratie in gevaar komt voor de constructie van fulcrum volledig carbon velgen zijn in het laboratorium combinaties van verschillende soorten vezels ontworpen waaronder unidirectionele en de beroemde 90 graden 3k waarmee onze topmodellen zijn uitgerust het gebruik ervan heeft geleid tot de ontwikkeling van een speciale htg high transition grade hars die een glasovergangsdrempel heeft bij hogere temperaturen dan elke andere vezel die in de fietsindustrie wordt gebruikt het zorgt voor onvergelijkbare remprestaties deafwezigheid van gaten in de bovenwand betekent dat het product homogeen is op alle niveaus zonder kritische spanningspunten de voordelen zijn onmiddellijk voelbaar minder gewicht langere levensduur van de velg grotere weerstand tegen spanning de mogelijkheid om de spaken meer te spannen en een grotere stijfheid voor meer reactievermogen en acceleratie details materiaal volledig koolstof ff80 tubeless ready tubetype compatibel met binnenband compatibel met banden van 25 tot 65 mm hoogte 42 mm uitwendige breedte 29 mm binnenbreedte 23 mm 24 spaken voor achter vooras 12x100 mm achteras 12x142 mm schijfbevestiging centerlock afgedichte cartridge lagers maximaal gebruikersgewicht 120 kg gewicht 1510 g referenties rw42 24dfr22as shimano sram freewheel body centerlock rw42 24dfr22ac3 campagnolo n3w freewheel body centerlock rw42 24dfr22ax sram xdr freewheVia Transport-fiets.nl is het mogelijk om de prijzen van allerlei soorten fietsen en fietsaccessoires te vergelijken. Neem bijvoorbeeld het product: paar fulcrum wind 42 2way fit wielen 12x100 12x142 mm centerlock, hierboven zie je een foto van het product en een omschrijving van paar fulcrum wind 42 2way fit wielen 12x100 12x142 mm centerlock. Je ziet precies bij welke winkels je moet zijn om paar fulcrum wind 42 2way fit wielen 12x100 12x142 mm centerlock te kopen en wat je bij deze winkel moet betalen. Kies je voor een transportfiets, een andere soort fiets of één van onze duizenden accessoires, we staan klaar om je te helpen zoeken naar de goedkoopste winkels. Zoek je fiets uit en kijk in welke webshop je deze fiets het voordeligst kan aanschaffen. Of je nou op zoek bent naar een fiets voor dagelijks gebruik in de stad of een fiets voor lange afstanden. Via de fiets vergelijker van Transport-fiets.nl is de juiste fiets altijd dichtbij.
Beoordeling | Reacties |
---|